PREKIŲ PRISTATYMAS

 

PREKIŲ PRISTATYMAS

Smart Vision siūlo nemokamą pristatymą visoms prekėms jūsų pasirinktu adresu visoje Lietuvoje.

Pristatymas kartais gali vėluoti dėl tam tikrų priežasčių. Norėdami to išvengti, visados įsitikinkite, jog teisingai įvedėte savo adresą (atkreipkite dėmesį į adrese naudojamus tarpus, taškus ir kitus simbolius). Jeigu pasirinkote, jog prekės būtų pristatytos kompanijos adresu, užtikrinkite, kad jis įvestas be klaidų.

Jeigu jūsų siuntinys vėluoja, prašome susisiekti su mumis arba su kurjeriu, kad gautumėte patikslintą pristatymo informaciją. Norime pabrėžti, jog jeigu tam tikri adreso informacijos pakeitimai atliekami jau patvirtinus užsakymą, pristatymo laikas gali keistis.
SmartVision.lt neatsako už pristatymo metu pažeistas prekes arba dingusias siuntas.

 

GRĄŽINIMO SĄLYGOS

Mes, Smart Vision, darome viską, kad mūsų produktas būtų kuo arčiau tobulybės. To siekiame užtikrindami, kad akiniai būtų gaminami tiksliai pagal receptą ir atidžiai atsižvelgiant į jūsų individualius poreikius. Esame tikri, kad būsite patenkintas mūsų produktu, tačiau jeigu dėl tam tikrų priežasčių jums netiko naujieji akiniai, mes rasime būdą Jums padėti. 

Apačioje rasite prekių grąžinimo/keitimo gaires. Tai sąlygos, kuriomis remiantis yra atliekamas prekių grąžinimas/keitimas, tačiau kiekvieną atvejį peržiūrime indiviualiai:

  • Perkant internetu, atsiimant kurjeriu ar paštomate: Jei prekė netenkina kliento, prekė yra perdaroma, keičiama į tos pačios vertės kitas prekes arba tos pačios vertės dovanų kuponą. Su papildoma priemoka, keičiame prekę į brangesnę.
  • Perkant internetu, atsiimant fizinėje parduotuvėje: atvykus į saloną atsiimti internetu užsakytos prekės, klientas turi galimybę pasimatuoti ir įvertinti užsakytos prekės kokybę. Jei klientas yra patenkintas galutiniu produktu, jį atsiima, bei išvyksta su preke iš salono, vėliau prekės negrąžinamos. Jei prekė netenkina kliento, prekė yra perdaroma, keičiama į tos pačios vertės kitas prekes arba tos pačios vertės dovanų kuponą. Su papildoma priemoka, keičiame prekę į brangesnę.
  • Perkant fizinėje parduotuvėje, atsiimant kurjeriu ar paštomate: jei prekė netenkina kliento, prekė yra perdaroma, keičiama į tos pačios vertės kitas prekes arba tos pačios vertės dovanų kuponą. Su papildoma priemoka, keičiame prekę į brangesnę.
  • Perkant bei atsiimant prekes fizinėje parduotuvėje: prekės negrąžinamos ir nekeičiamos.
  • Įmonė pasilieka teisę priimti sprendimą dėl pinigų grąžinimo.

Susipažinkite su prekių grąžinimo procesu:

1. Prisijunkite prie savo paskyros. Paspauskite ant profilio ikonos, kurią rasite viršutiniame dešinės pusės kampe. Paspauskite ant “Užsakymų istorijos”.

2. Paspauskite ant užsakymo numerio, "Grąžinti prekes" mygtuko ir tada pasirinkite prekes, kurias norite grąžinti.

3. Nurodykite priežastį, dėl kurios grąžinate prekes: akiniai turi defektų; akiniai netinka; pristatymas vėluoja; kita.

4. Užpildę grąžinimo formą ir įsitikinę, kad suvesti duomenys yra teisingi, spauskite „Siųsti Užklausą“.

5. Per 7 kalendorines dienas nuo grąžinimo užklausos pateikimo, prekės turi būti grąžinamos į Vilniuje esančią parduotuvę adresu Ukmergės g. 369, LT-06327 Vilnius, prekybos centras "BIG", antras aukštas. Informuojame, kad Klientas padengia grąžinamų prekių siuntimo išlaidas.

6. Visos prekės turi būti grąžinamos naujos būklės, originalioje pakuotėje, su pridėtu akinių dėklu ir akinių valymo šluoste. Prašome įsitikinti, kad sena etiketė su jūsų adresu yra paslėpta naujuoju atgalinio siuntimo lipduku.

7. Klientui atsisakius sandorio, remiantis atsisakymo teisėmis, nurodytomis Taisyklių ir sąlygų 7.1 punkte, pardavėjas grąžina Kliento sumokėtą sumą, pervesdamas ją į Kliento banko sąskaitą per 14 darbo dienų.

8. Įmonė pasilieka teisę priimti sprendimą dėl pinigų grąžinimo.

Jei turite klausimų, nedvejodami susisiekite su mumis FaceBook arba el. paštu [email protected] . Mes esame tam, kad padėtume jums!

    Sekite musFacebook
    &
    Instagram