PREKIŲ PRISTATYMAS

 

PREKIŲ PRISTATYMAS

Smart Vision siūlo nemokamą pristatymą visoms prekėms jūsų pasirinktu adresu visoje Lietuvoje.

Pristatymas kartais gali vėluoti dėl tam tikrų priežasčių. Norėdami to išvengti, visados įsitikinkite, jog teisingai įvedėte savo adresą (atkreipkite dėmesį į adrese naudojamus tarpus, taškus ir kitus simbolius). Jeigu pasirinkote, jog prekės būtų pristatytos kompanijos adresu, užtikrinkite, kad jis įvestas be klaidų.

Jeigu jūsų siuntinys vėluoja, prašome susisiekti su mumis arba su kurjeriu, kad gautumėte patikslintą pristatymo informaciją. Norime pabrėžti, jog jeigu tam tikri adreso informacijos pakeitimai atliekami jau patvirtinus užsakymą, pristatymo laikas gali keistis.
SmartVision.lt neatsako už pristatymo metu pažeistas prekes arba dingusias siuntas.

 

GRĄŽINIMO SĄLYGOS

Mes, Smart Vision, darome viską, kad mūsų produktas būtų kuo arčiau tobulybės. To siekiame užtikrindami, kad akiniai būtų gaminami tiksliai pagal receptą ir atidžiai atsižvelgiant į jūsų individualius poreikius. Esame tikri, kad būsite patenkintas mūsų produktu, tačiau jeigu dėl tam tikrų priežasčių jums netiko naujieji akiniai, mes jums mielai grąžinsime pinigus. Susipažinkite su prekių grąžinimo procesu:

1. Prisijunkite prie savo paskyros. Paspauskite ant profilio ikonos, kurią rasite viršutiniame dešinės pusės kampe. Paspauskite ant “Užsakymų istorijos”.

2. Paspauskite ant užsakymo numerio, "Grąžinti prekes" mygtuko ir tada pasirinkite prekes, kurias norite grąžinti.

3. Nurodykite priežastį, dėl kurios grąžinate prekes: akiniai turi defektų; akiniai netinka; pristatymas vėluoja; kita.

4. Užpildę grąžinimo formą ir įsitikinę, kad suvesti duomenys yra teisingi, spauskite „Siųsti Užklausą“ ir atspausdinkite formą.

5. Per 14 kalendorinių dienų nuo grąžinimo formos pateikimo, prekės turi būti grąžinamos į Rygoje esančią parduotuvę adresu Aspazijas 24, Ryga. Informuojame, kad Klientas padengia grąžinamų prekių siuntimo išlaidas.

6. Atspausdintą formą atsiųskite kartu su grąžinamom prekėm . Visos prekės turi būti grąžinamos naujos būklės, originalioje pakuotėje, su pridėtu akinių dėklu ir akinių valymo šluoste. Prašome įsitikinti, kad sena etiketė su jūsų adresu yra paslėpta naujuoju atgalinio siuntimo lipduku.

7. Klientui atsisakius sandorio, remiantis atsisakymo teisėmis, nurodytomis Taisyklių ir sąlygų 7.1 punkte, pardavėjas grąžina Kliento sumokėtą sumą, pervesdamas ją į Kliento banko sąskaitą per 14 darbo dienų.

Jei turite klausimų, nedvejodami susisiekite su mumis telefonu +37160002528 arba el. paštu [email protected] Mes esame tam, kad padėtume jums!

    Sekite musFacebook
    &
    Instagram